nawrocony na 2.2

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Pon, 31 Sty 2000, 19:08:24 MET

On Mon, 31 Jan 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> Staram sie byc dobrym poganinem, ale nie zaladowal sie ip_gre. Skompilowalem
> 2.2.15pre5 i nie tylko zadzialalo, ale i GRE sie laduje.
>
> Niestety MRT 2.0.1 dziala koslawo, a 2.2.0 wlasciwie wcale. Czekam co powie
> Masaki.

hmm. Jak ja mialem mrtd'a jeszcze to przy tylko 8 tunelach nie zauwazylem
problemow.
Wprawdzie tylko 5 peer'ow bylo.. albo i mniej..
ale dzialalo...:)
Jedynie zanim pare rzeczy zrobilem to mi dodawal trasy przez :: dev lo..

= Wojciech Bojdo/l  wojboj w lp.net.pl  www.lp.net.pl/~wojboj =
[  Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne   ]