Wyjscie na swiat

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Wto, 25 Sty 2000, 19:27:48 MET

On Tue, 25 Jan 2000, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Spox, nie widze problemu ... ale jesli mozna to w czwartek.

khm.. a to inna tffoja maszyna jest?:)
bo juz nie kojarze niektorych moich tuneli..:)

> Sprobuje ... ale mrtd jest baaardzo oporne ... probowalem juz nie wpuszczac
> /126 jakie ICM podsyla ale bez efektu. Ale pozyjemy zobaczymy - moze sie
> uda.

Ja wlasnie wrzucilem sobie zebre i /126 wszystkie odfiltrowalem swoje..:)
W ogole -> jesli ktos ma zebre 84b to czy dziala mu dobrze show ipv6 bgp
neighbor <adres> routes ?
Bo rozglaszane dla danego neighbora trasy wyswietla dobrze..
ale te, ktore dostaje to nie bardzo..

= Wojciech Bojdo/l  wojboj w lp.net.pl  www.lp.net.pl/~wojboj =
[  Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne   ]