Cisco IPv6 IOS

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Śro, 12 Sty 2000, 12:00:30 MET

On Wed, 12 Jan 2000, Artur Frysiak wrote:

> Pożycz cisco to potestuje :-)
> Biednych studentów nie stać na takie cuda jak ruter sprzętowy. Cieszymy się tym co
> mamy czyli pecetami z Linuksem lub innym *BSD.

hehe..
ja jeszcze studentem nie jestem..:))
Niestety troche za pozno te namiary mi dales..
firma ktorej cisco ostatnio ustawialem juz niestety korzysta z inetu w
miare....
Jeszcze www nie stoi....no ale...khmm...
wole tam nie eksperymentowac zwlaszcza, ze nie bawilem sie jeszcze w
upgrejd softu w cisco...:((
Niedlugo bede mial inne cisco na pare dni a moze tygodni do zabawy..
ale to bedzie powazny client i nie moge sie pobawic...chyba...:(((
zobaczymy...moze przypadkiem....

= Wojciech Bojdo/l  wojboj w lp.net.pl  www.lp.net.pl/~wojboj =
[  Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne   ]