nowosci w ICM-PL

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Śro, 24 Lis 1999, 21:59:47 MET

[środa, 24 listopad 1999], Artur Frysiak napisał(a):

> ./print-ip6opts.c:57: warning: unreachable code at beginning of switch
> statement
> make: *** [print-ip6opts.o] Error 1
> print-pim.c też ma pewne problemy ale #if 0 załatwił sprawę :-)

W katalogu Kuźniecowa (np. /pub/Linux/iproute na sunsite) leży mój
patch, który to wszystko porządkował - tzn. umożliwiał poprawną
kompilację tcpdumpa pod glibc. Z tym, że o ile pamiętam to m.in.
print-atm i print-pim nie przerabiałem, bo nie były mi do niczego
potrzebne, a się spieszyłem. Stąd mogą wynikać braki... Natomiast
print-ip6opts to inna bajka, wygląda na to że oni coś nowego dopisali
bez brania pod uwagę glibc :(

Co do samych poprawek, generalnie wszystkie ograniczały się do :

#if ! __GLIBC__ >= 2
... tutaj includy bezpośrednio z <linux>
#endif

Bo symbole z glibc gryzły się z tymi z includów linuxa. No i musiałem
jeszcze napisać nagłówek, tłumaczący symbole z Linuxa na te z Glibc.
Jak będę miał czas, to się temu przyjrzę - ale generalnie to wszystko
w/w napisałem żeby pomóc temu, kto się ewentualnie za to wcześniej
zabierze :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://ceti.pl/~kravietz/