2.2.12-ipv6 + Intel EtherExpress Pro 10/100

Wojtek Bojdol wojboj w lp.net.pl
Czw, 11 Lis 1999, 09:37:05 MET

On Wed, 10 Nov 1999, [ISO-8859-2] Tomasz Piłat wrote:

> Hm, chyba nie..moze raz czy dwa przez kilka miesiecy....

Podejrzewam, ze po prostu przy IPv6 byl nieco wiekszy ruch czasem niz
wczesniej.
Co do prawdopodobnego bug'a w kernelu o ktorym mowil Lukasz...hmm..
Chwilowo nie mam pod reka starszych src'ow...
Jakby mi ktos by dal diff -ruN linux-2.2.x/drivers/net/eepro.c
linux-2.2.13/drivers/net/eepro.c
gdzie x<12 to bym moze cos pomogl...

Ogolnie co do samych kart intela...
to wam tez sie kernel wiesza przy modprobie gdy jeszcze nie znacie io/irq?

> Hm. Czyzby kolizje ja tak blokowaly?
> Kabel jest ok, do switcha wpiety...

hmm...
czyli kolizji byc nie powinno (switch)
Maszyna jest na duzych obciazeniach czy raczej male?
(jakis duzy serwis www, mail itp)

+       Wojciech Bojdo/l        +
+  Nie ma rzeczy niemozliwych   +
+   sa tylko nieprawdopodobne   +