ripe

Piotr Strzyzewski gucio w zeus.polsl.gliwice.pl
Śro, 10 Lis 1999, 14:08:50 MET

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> prawde mowiac to leje na to.
> zysk z bycia lirem jest zaden,
> a biurokracja z tym zwiazana jest duza,

Mysle, ze sporo przesadzasz.

> jesli uwazasz, ze lepiej zeby icm nie wystepowal
> o adresy v6, to nie bede sie pchal, bo nie narzekam
> na brak innych zajec. dlatego pytalem.

Dlaczego mi sie wydaje, ze zachowujesz sie jak urazone dziecko. Nie to
mialem na celu piszac ten list. Chcialem jedynie zwrocic uwage na pewne
aspekty, o ktorych najwyrazniej zapomniales. A celem tego wszystkiego
mialo byc to, ze jezeli kilka LIRow wspomoze ICM to mysle, ze taki
przydzial bedzie prosciej zalatwic. Uwazam, ze ICM nadaje sie do tej roli
najlepiej (glownie ze wzgledu na obecnosc rzm).

gucio

--
gucio -> Piotr Strzyżewski
E-mail: gucio w zeus.polsl.gliwice.pl