BGP IPv6 w PM i w ogole

Wojtek Slusarczyk wojtek w mailbox.tuniv.szczecin.pl
Śro, 20 Paź 1999, 21:04:51 MEST

On Wed, 20 Oct 1999, Artur Frysiak wrote:

> Tyle że z dżemikiem jest n-razy lepszy kontakt niż z Tobą. Więc może będzie
> słabo chodziło do NS ale będzie niż by miało nie chodzić do magellana.

Hm ... w tej chwili mam tyle obowiązków na głowie, że nie jestm w stanie
zajmować się wszystkimi rzeczami ... Andrzej przejął dlatego zarządzanie
NS'em i BGP4+ ...

BTW Magellan jest maszyną stojącą w tej samej sieci co NS, a tunele na nim
były stawiane po to aby odciążyć tą maszynkę, jak zorganizujemy coś
lepszego to i część tuneli przeniesiemy tam ..

pozdrawiam,
--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin