masquerading

Wojtek Bojdol wojboj w lp.net.pl
Sob, 18 Wrz 1999, 17:57:05 MEST

On Sat, 18 Sep 1999, Adam Kumiszcza wrote:

> Chciałbym uczestniczyć w 6bone, ale nie wiem, czy w moim przypadku jest
> to możliwe. Mam dzierżawkę, ale jestem za maskaradą. Nie wiem po prostu,
> czy da się ustawić tunel przez maskaradę.

Jesli toto mialoby chodzic na komputerze ZA masqarada to konfiguracja tego
bylaby nieciekawa
Najskuteczniej dzialajacym rozwiazaniem byloby chyba dodawanie na kazdym z
hostow do ktorego bedziesz mial tunel trasy do 192.168.x.0/24 (lub tez
innej klasy jesli uzywasz innych ip'ow) przez  ten ip, ktory macie
routowalny i potem ustawianie dopiero tuneli standardowymi metodami
uzywaj ipow z tamtej puli przy tworzeniu tuneli
Ew. tunel ip-ip moze byc konieczny, bo niektore firewall'e moga nie
przepuscic takich pakietow (niektorzy blokuja je).
Wg. mnie za duzo roboty a zysk jest zbyt maly.

=====    Wojciech Bojdo/l   =====
=====   <wojboj w lp.net.pl>  =====
===== www.lp.net.pl/~wojboj =====