bgp

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Pon, 16 Sie 1999, 11:27:42 MEST

[poniedziałek, 16 sierpień 1999], Wojtek Bojdol napisał(a):

> wszystkich ktorzy chca sobie ustawic bgp do mnie prosze o ustawienie
> sobie neighbor'a na moje namiary:
> ip 212.244.159.139
> as 2048
>
> ipv6 (w sumie niepotrzebny) 3ffe:902:16::2
> uzywam tuneli takich jak wiget mowil...
Tak sobie ostatnio czytałem i nie jestem do końca pewien
czy tego typu tunele są najlepszym rozwiązaniem.
Np. w rozgłoszeniach BGP4+ przesyłany jest next-hop global
i czasami nexthop-local, a tego drugiego nie ma jeśli ustawiamy
neighbor'a na ::IPv4. Co prawda pojawiają się jeśli ktoś podniesie
sit1 ale nie wiem czy są wtedy uwzględniane w announcach.

Trzeba będzie rzucić temat na users w ipv6.org jakie tunele/konfiguracje bgp
są najlepsze pod Linuxem.

--
arkadiusz miśkiewicz        [misiek w misiek.eu.org]
[P]olish [L]inux [D]istribution with IPv6 support