stabilnosc ipv6

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w misiek.eu.org
Wto, 10 Sie 1999, 11:05:57 MEST

[wtorek, 10 sierpień 1999], Wojtek Bojdol napisał(a):

> mam pytanko co do stabilnosci ipv6
> u wielu z was ipv6 chodzi juz dluugo...wiec bedziecie mogli smialo
> powiedziec...
> czy pod 2.2.10 kernelem (linux) po dodaniu ipv6 maszyna traci na
> stabilnosci? (wykluczam problemy z serwerami, ktorych pod ipv6
> dzialajacych sporo ciagle jest beta - sam forwarding ipv6 wlaczony,
> skonfigurowany interface i ew. mrt odpalone)
Jak do tej pory nie miałem ani jednego oopsa związanego z IPv6
(wogóle opsa nie miałem), a IPv6 "trenuję" bardzo często
więc IPv6 na Linuksie można uznać za wystarczająco stabilne...

--
arkadiusz miśkiewicz        [misiek w misiek.eu.org]
[P]olish [L]inux [D]istribution with IPv6 support