Prosba o pinga

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Pon, 12 Lip 1999, 14:33:51 MEST

On Mon, Jul 12, 1999 at 02:02:53PM +0200, Przemyslaw Maciuszko wrote:
> Zgodnie ze slowami Rafala, Rafal nie moze pingowac mojego konca tunelu.
> Mam w zwiazku z tym prosbe - moze ktos popingowac troche 3ffe:902::18:2 i
> zobaczyc czy dziala ?
> Bo z jednego miejsca juz wiem, ze dziala napewno, co by wskazywalo bledna
> konfiguracje jednak u Rafala, a nie u mnie.

Forwardowanie zawsze (mniej wiecej) dzialalo. A wczoraj albo przed- pisalem, ze
zrobilem zmiane konfiguracji po mojej stronie. Teraz dziala. Problem polega na
tym, ze jezeli routujesz cala swoja podsiec w eth, zapominajac, ze ja mam po
swojej stronie 3ffe:902:18::1 to odpowiedzi, jezeli w ogole sa, ida w eth.
Zmienilem adres interfejsu na 3ffe:902::18 i dziala.

R.