stan tuneli ICM-PL

Wojtek Bojdol wojboj w lp.net.pl
Pią, 9 Lip 1999, 08:59:35 MEST

On Thu, 8 Jul 1999, Rafal Maszkowski wrote:

> 	nie ma
> -	nie działa
> x	troche działa
> X	działa
>
> 		ping	DNS	BGP	uwagi
> CICNET		X	X	X
> SICS		X	X	X
> UNI-C		X	X	X
> TORMAN		-	 	-	administrator ostatnio się odezwał
> SZCZECIN	-	X	-	doktorat, matura, ...?
> CETI		X	X	x
> PMWAW		X	-
> ELEPHANT	X	-
> ZWIERACZ	X	-
> IREPW		-			kiedyś odzywał sie administrator
> [...]
^^^^^^^
brakuje mi juz tylko karty sieciowej, ktora w ten weekend bedziemy
wyciagac z serwera...
wiec next week juz sie zajmuje konfiguracja
zmieni sie tez ip po mojej stronie (klon.lp.net.pl chwilowo jest juz
maszyna strategiczna na ktorej testow robic nie moge bo jest przerabiany
na glowny serwer)

sorki, ze to tak dlugo u mnie trwa...ale...
mail o przyznanie puli wysylalem kiedy mialem miesiac czasu i mozliwosci
na to...i tak glupio wyszlo, ze dopiero po tym czasie dostalem pule :(
i potem nie bylo na czym przez dlugi czas tego ustawic...
no ale next week biore sie do roboty...i to ostro..:)