Firewall a ipv6

Robert Milkowski milek w rudy.mif.pg.gda.pl
Czw, 8 Lip 1999, 10:21:33 MEST

On Thu, 8 Jul 1999, Lukasz Trabinski wrote:
> ipchains -A tobeer -p icmpv6 -j ACCEPT - czy wogole cos takiego przejdzie?
> Oczywiscie to dotyczy tylko icmpv6, a co z zreszta, czy reszte poprostu
> beda obowiazywac regulki z ipv4? I jak to sie ma wszystko do tuneli?

z tego co mi wiadomow, nie ma jeszcze fw dla ipv6 pod Linuxa.

A1240D 18MB EDO RAM + HD 2.5GB + CD +...                 Student of
mail to: milek w rudy.mif.pg.gda.pl             Technical University of Gdansk
    Happy owner of Amiga              Milek     Faculty of Applied Physics