mirror on ipv6

Robert Milkowski milek w rudy.mif.pg.gda.pl
Śro, 12 Maj 1999, 10:23:58 MEST

On Tue, 11 May 1999, Przemyslaw Jan Gubernat wrote:

> ping jest i nic wiecej..

Przepraszam wszystkich, ale mialem blad w skrypcie startowym i po
restarcie systemu wstal stary inetd.
Teraz jest ok i powinno chodzic - wlasnie sprawdzilem.
A i katalog to nie mirrors a mirror.
Sa to zasoby ftp.task.gda.pl :)
Jakby ktos mogl sprawdzic jak najszybciej i poinformowac mnie czy jest ok,
to bylbym wdzieczny.

Mam jeszcze jedno pytanie, dostalem maila z USA (o ile sie nie myle) z
traceroute'em do tego adresu, i gdzies po drodze (jescze poza polska)
ginie routing - problem jakis byl czy dzialanie celowe?

A1240D 18MB EDO RAM + HD 2.5GB + CD +...                 Student of
mail to: milek w rudy.mif.pg.gda.pl             Technical University of Gdansk
    Happy owner of Amiga              Milek     Faculty of Applied Physics