masquarada

Wojciech Sawasciuk voyo w zero.po.opole.pl
Śro, 5 Maj 1999, 18:46:36 MEST

On Wed, 05 May 1999, you wrote:
> [...]

więc to jednak może być wina braku ipfwadma? popróbuje.

ifconfig eth0 n.n.n.n netmask 255.255.n.n
i odrazu wskakuje routing na siec n.n.n.n z taką netmaską.
dopiero z jądrem 2.2.n

>Ale sie cos takiego robi i powstaja podwojne routingi
>>
>Nie kazdy ma "Genialnego" RedHata lub innego cuda automatycznego.
mam takie cudo automatyczne ;) ,ale dostaje białej gorączki jak coś się
dzieje samo, bez mojej wiedzy. Wole raz się pomęczyć, wpisać dobrze jak
powinno być i mieć święty spokój. Pozatym te skrypty są dość nie
przejrzyste, sprawdzały mi się w domu jak zestawiałem ppp, ale tu już wolę
pełną kontrole.

 >Przy okazji takie cudowne routingi mozna
usunac przy uzyciu iproute --
również route ma opcje "reject" dla sieci

  	Wojciech Sawasciuk   	Technical University of Opole
  	   voyo w irc.pl  voyo w bluesoft.com.pl  VoYo on IRC [EfNet]
  	for PGP key look at  finger://voyo@zero.po.opole.pl