statystyki tuneli 6bone-gw

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 5 Maj 1999, 20:48:03 MEST

On Tue, 4 May 1999, Rafal Maszkowski wrote:

> Tam gdzie jest pelno zielonego od dolu do gory chcialbym przycisnac wlascicieli
> drugich koncow zeby sie dokonfigurowali.

OK, w tym tygodniu u mnie bedzie upgrade lacza, postaram sie w przyszlym
tygodniu poprawic konfiguracje, na razie testuje RH 6.0 (i jak na razie
same negatywne wrazenia). Z kernelem 2.2.6 dzialy sie dziwne rzeczy, z
2.2.7 chyba jest ok. W kazdym razie w przyszlym tygdniu postaram sie
zrobic porzadek ;)

                    _[   Łukasz Trąbiński   ]_
PgP Key: finger:lukasz w oceanic.wsisiz.edu.pl, SysAdmin @wsisiz.edu.pl