netmask

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 26 Kwi 1999, 18:58:28 MEST

On Wed, 21 Apr 1999, Marek Obuchowicz wrote:
> Z tego co mi powiedzial dyrektor techniczny Cisco Poland (gdzies wizytowke
> podzialem i nazwiska nie pamietam) calosc stoi w tej chwili w miejscu.

Na szczescie sprzet sieciowy to nie tylko Cisco, podobnie jak desktop to
nie tylko windows. Zreszta mysle ze Cisco jedyna rzecza jaka zrobi w tej
kwestii bedzie kupienie jakiejsc malej firemki softweroewj ktora to robi.
Tak bylo ze wszystkimi technologiami Cisco. Nie mieli dotad zadnej
wlasnej.
"Calosc stoi w miejscu" poniewaz albo takiej firmy nie ma albo nie chca
sie jeszcze albo za tyle sprzedac.

> Na pewno RIPE swoimi dzialaniami mogloby wszystko przyspieszyc...
> czy on wiedza o naszym polskim 6bonie?

W naszym requescie o wlasny LIR wspominam o 6bone-pl, wiec chyba niedlugo
sie dowiedza, mam nadzieje ze nie macie nic przeciwko? Jeszcze nie
wyslalem wiec moge wyciac.

> Pozdrowienia,
>   Marek

Grzegorz Stanislawski