Problem z ifconfig

Marek Obuchowicz elephant w pld.org.pl
Pon, 29 Mar 1999, 18:02:48 MEST

[poniedziałek, 29 marzec 1999], Wojciech Slusarczyk napisał:

> A kto powiedzial ze na Linuxie nie dziala ipv6 po ppp ?
> Przeicez elephant uzywal tego a nie przypominam sobie aby BSD mail na
> pokladzie ...
Zgadza się, używałem i nawet działało. ale ja miałem tunel
i do takiego czegoś nie jest wymagane  żadne specjalne ppp.
Natomiast gdyby mój provider wspomagał IPv6 i na serwerze
dostępowym byłoby ono dostępne to gdybym używał BSD-owskiego
ppp to nie musiałbym tunelować, ppp samo by się  zajęło transferem
pakietów z IPv6. Tyle, że jak do tej pory to chyba w całej Polsce
nie ma takiego providera (jeżeli pominę stojący w projcomie jeden
modem dostępowy dla mnie, którego i tak bardzo rzadko używam).
Inna sprawa że dam sobvie głowę uciąć że jakiś cas temu grzebiąc
po zasobach związanych z IPv6 (sunsite, inner, bieringer itpd)
gdzieś widziałem patch na linuxowe pppd do obsługi IPv6.
Niestety nie pamiętam gdzie... ale był co znaczy że to JEST możliwe.

Pozdrowienia,
  Marek

--
    __       Marek "Suonik" Obuchowicz, elephant w shadow.eu.org
   /'_)___   Member of da GNU generation and PLD project