IPv6 na dynamicznym IPv4

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 21 Gru 1998, 00:23:54 MET

On Sun, 20 Dec 1998, Michal Margula wrote:

> Witam
>
> Przejde od razu do konkretow. Z Siecia lacze sie poprzez dialup. Zawsze
> dostaje dynamicznie przydzielany numer IP. Niestety nie znalazlem jak
> dotad nikogo kto moglby postawic mi tunel. Jakie widzicie rozwiazanie w
> tej sprawie?
Ja teraz widzę dwa rozwiązania:
1. W uznam.top.pl nie jest za dużo modemów (prawdopodobnie >10), można
zestawić 10 tuneli - wtedy masz także dynamiczny adres IPv6
2. Ktoś się pokusi o danie ci praw do zmiany adresu końcówki tunelu -
wtedy się łączysz i podajesz swoje IP.
Można to zrobić przez sudo ale proponuję napisanie prostego daemona...

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \