Rafał wracaj

Sergiusz Pawlowicz ser w serek.arch.pwr.wroc.pl
Śro, 16 Gru 1998, 14:17:47 MET

On Wed, Dec 16, 1998 at 12:54:17PM +0100, Artur Frysiak wrote:
> Witam
> Od jakiego=B6 czasu pr=F3buje skontaktowa=E6 si=EA z rzm w sprawie tune=
> lu do
> mnie.
> Niestety Rafa=B3 ci=B1gle nie odpowiada. Czy kto=B6 wie co si=EA dzieje=
>  ?

proponuje tunel do mnie. omijam rafala (przez ipv6 ;-), wlasnie z tego
powodu, ze podjal sie zbyt wielu rzeczy naraz, i nie jest wszystkiemu
zapewne w stanie podolac.

zreszta korespondencja z prof. hofmoklem, ktora prowadzi, jest
rzeczywiscie wazniejsza (i bardzo interesujaca).

btw: a te polskie literki (a raczej ich brak) to wina sunsite. moj mta
jest w porzadku, sprawdzalem kilka razy. quoted won.

sergio
--
http://www.arch.pwr.wroc.pl/~ser/