Pytanie

Artur Frysiak wiget w usa.net
Wto, 8 Gru 1998, 23:35:44 MET

[wtorek, 08 grudzień 1998], Przemyslaw Jan Gubernat napisał(a):

> 	Jaka jest możliwość podłączenia sie sie do 6bone we Wrocławiu ,
> ew. jakie warunki trzeba spełnić aby się podłączyć ?

We Wrocławiu są aktualnie dwa węzły 6bone:
- IkarNet w akademikach na Wittiga
- PWr-net na wydziale architektury PWr

Ja zajmuje się węzłem IkarNetu i chętnie podłącze Cię do tego węzła.
Aktualnie mam zestawionych 7 tuneli do różnych węzłów w Polsce.
Warunki jakie musisz spełniać są następujące:
- posiadać maszyne obsługującą IPv6 (Linux 2.1, FreeBSD, NT)
- zapał do experymentów
- chęć współpracy

Pozdrawiam
	Wiget