6bone-gw@sunsite?

Wojtek Sylwestrzak W.Sylwestrzak w icm.edu.pl
Pią, 4 Gru 1998, 08:59:37 MET

Sergiusz Pawlowicz wrote:

> co prawda mnie ten problem nie dotyczy, ale czy jest sens utrzymywania
> glownego polskiego gatewaya w icm? mowie oczywiscie w swietle przygod
> icm-u z naskiem w zakresie lacza miedzynarodowego...

Hm, przygody moga spotkac kazdego.
Wczoraj NASK zwrocil sie do mnie z prosba o zdjecie ograniczen
z sunsite dla nich i o rozpoczecie negocjacji.
zreszta na nasku sie polska nie konczy - nawet bez nich icm
jest jedynym miejscem w .pl, ktore:

1. ma wyjscia miedzynarodowe przez pol-34 i tpnet
2. ma bezposrednie polaczenia krajowe z pol-34, tpnet, nask i atomnet

wiec o sens sie nie marw.

--w