podsieci

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Pon, 23 Lis 1998, 23:01:59 MET

On Sun, 22 Nov 1998, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Witam.
>  Mam taki problem. Chcialem wydzielic sobie jedna podsiec powiedzmy
> 3ffe:902:10::1:0/112, podpiac ja do swojego routera ipv6.
> czy jesli chcialbym na 3ffe:902:10::1:1 postawic mrtd to musze wymyslac
> dla niego nowy as number czy powinien zostac ten ktory mam dla
> 3ffe:902:10::/48 (as32500). Czy moze wogole nie powinienem tam wstawiac
> bgp i ustawic routing statycznie.
jeżeli uważasz że jest sens stawiać tam bgp (co przy jednym tunelu chyba
nie ma sensu) to proszę bardzo, wtedy dajesz tego samego ASa i BGP działa
na protokole iBGP (internal border gateway protocol).

--
 /      Finga elephant w szczecin.hsn.pl 4 PGP key       \