Pytanko

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Sob, 21 Lis 1998, 12:11:00 MET

Witam ponownie.

Mam pytanie dotyczące mrtd:

#define DEFAULT_CONNET_RETRY_INTERVAL   60
#define DEFAULT_START_INTERVAL          10
#define DEFAULT_KEEPALIVE_INTERVAL      30
#define DEFAULT_HOLDTIME_INTERVAL       180

#define BGP_MIN_HOLDTIME        20

Tutaj definiowane są różne czasy. Interesuje mnie do czego one są bo
z tego co zdążyłem zauważyć mrtd sprawdza czy ma połączenie z peerem
(lub coś w tym stylu) i jeśli tego połączenia nie ma i nie uda mu się
go nawiązać w ciągu XX sekund to usuwa określone wpisy w tabeli routingu,
a ja chcę powydłużać niektóre z tych czasów.

PS. Mogę się mylić ;>
PS2. Pewnie już widzieliście:
ASpath-tree is a tool is designed to be used by an IPv6 site involved
in the experimentation of the BGP4+ protocol inside the 6Bone network.
It automatically generates a set of html pages providing a graphical
view of the routing paths towards the other 6Bone sites participating
to the BGP4+ cloud.
Może by takie cosik na www.6bone.pl odpalić ? Hmm tylko że to chyba
chce routera CISCO.

--
  Arkadiusz Miśkiewicz                       misiek w misiek.eu.org
  http://www.misiek.eu.org                               Cron w irc