Do sprawdzenia ;>

Maciej W. Rozycki macro w ds2.pg.gda.pl
Wto, 17 Lis 1998, 18:20:04 MET

On Tue, 17 Nov 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Zaraz zerkne i porownam z naszymi (czy przypadkiem czegos nie skoncilem ;)
> A tak BTW dla PLD aktualna wersja to 2.0.102

 Sprobuje i te skompilowac (w 2.0.100 jest klopot z `reboot').  Choc na
Alfie jest zawsze ten dreszczyk emocji...  Np. mam oddzielny kompilator do
glibc (egcs-1.1b wymieka) i do jadra (egcs-current wymieka).

> BTW 2 Czy moze kompilowales sambe pl10 na glibcu-2.1 ?

 Nie.  Ale przymierzam sie do 2.0 beta.

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro w ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +