Tunel

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.com.pl
Sob, 14 Lis 1998, 11:59:27 MET

On Sat, Nov 14, 1998 at 08:13:46AM +0100, Rafal Maszkowski wrote:
> Potrzebuje znac adres IPv4 Twojego konca, odesle reszte danych. Chyba to bedzie
> na osobnej malej podsieci. Probowalismy zrobic OPEN-NET na samych link local,
> ale na razie nie wyszlo.

Tak BTW probuje to zrobic wedlug metody ANK i nie do konca rozumiem jakie
adresy powinny miec konce tunelu po obu stronach? W Twojej konfiguracji
tunel do mnie ma adres 3ffe:902:3::1/126 - czy ja powinienem wobec tego
ustawic po swojej stronie 3ffe:902:3::2/126 czy tez jakis inny adres
z mojej sieci przeznaczony do tego celu? Problem polega na tym, ze jak
tak robie to kernel automatycznie dodaje mi trase 3ffe:902:3::/126 na dev ICM
i ping do 3ffe:902:3::3 (host w sieci lokalnej) wsysa mi tunel do Ciebie.
Na logike, powinienem przydzielic adres z innej sieci /126, ale nie jestem
pewien czy dobrze kombinuje.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/