Tunel

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Pią, 13 Lis 1998, 17:29:59 MET

[piątek, 13 listopad 1998], Sergiusz Pawlowicz napisał(a):

> a moze w oponke pierdnac?
Ehh

> jak sie nie znasz, to moze lepiej nic nie rob (bo zepsujesz)?
To ma być śmieszne ? A pozatym najlepiej uczy się ćwicząc praktycznie,
a teorię będe dziś przerabiał. Właśnie zakończyła się ściągać cała witryna
www.cs-ipv6.lancs.ac.uk.
Pozatym takie uwagi raczył byś zachować dla siebie.

właśnie...