revDNS

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 12 Lis 1998, 20:36:08 MET

On Thu, 12 Nov 1998, Rafal Maszkowski wrote:

> 1	- TORMAN
> 2	- SZCZECIN
> 3	- CETI
> 4	- PMWAW
> 5	- ELEPHANT, chwilowo nieczynny
> 6	- ZWIERACZ
> 7	- IRE PW, wygląda jakby permanentnie nieczynny, jeżeli nikt się nie
>           odezwie to uznam za wolny numer
> 8	- AMG
> 9	- PG
> a	- Ziemek Borowski, ale nic nie ruszyło od pocz. października, jeszcze
> 	  trzymam
> b	- tymczasowo używałem do połączenia zatoka - 6bone-gw, teraz wolny
> [...]

Prosze uprzejmie aby mnie je oddelegowac ;) Wprawdzie moge obecne
podzielic na mniejsze podsieci i kolejna podsiec (juz po jutrze ;) moglaby
byc jako jakas /64 ale ... jezeli masz nadmiar to moze lepiej /48 co by
ladnie tablice BGP wygladaly ...

--
Wojtek Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin