[6bone-pl] Re: Tunel Ikarnet <-> 6bone-gw

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w zsz2.starachowice.pl
Śro, 11 Lis 1998, 12:17:10 MET

Dnia śro, lis 11, 1998 o 12:12:49 +0100, Wojtek Slusarczyk naskrobał(a):

> Auntonomous System Number (unikalny numer "grubego sita" -> "gruba siec"
> ze swoimi podsieciami, nie da sie chyba tego przetlumaczyc precyzyjnie.)
> Stosowany glwnie dla potrzeb BGP...
Chyba zaraz rfc zacznę ściągać ;)

> Mam nadzieje, ze nic nie pokrecilem ..;)
>
> PS Dlaczego my jeszcze nie mamy tunelu? Musisz jakos testowac
> oprogramowanie ip6 ...
Bo nie mam serwera na którym biegało by ipv6 podpiętego do inetu
(no chyba, że swój komp z domu przyniosę ;). Ale w tej sprawie już
działam i jak tylko przeciągną kabelek do jednej z pracowni komputerowych
to dostanie mi się serwerek na którym puszczę ipv6. Na razie jestem ipv4 only.

--
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org     mailto:misiek w zsz2.starachowice.pl