[6bone-pl] Re: nowy router gotowy

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Wto, 27 Paź 1998, 15:45:52 MET

On Tue, Oct 27, 1998 at 03:10:42PM +0100, Pawel Krawczyk wrote:
> "-Na ochotnika zgłosi się ten, ten i tamten" :) Czy mam tylko przepiąć
> adres końca tunelu i zmienić gateway w mrtd? Podejrzewam, że adres IPv6
> nowego routera też jest inny niż 3ffe:902::1?

IPv4: 193.219.28.246
IPv6 moze byc taki sam jak przedtem. Czy ma wpisany 3ffe:902::1 do
konfiguracji? Mysle, ze to nie jest potrzebne.

Przy okazji mozna pocwiczyc metode ANK stawiania tuneli bez odwolania explicite
do sita. U mnie ostatnio cale v6 zrobilem (w skrocie) tak:
ip tunnel add zatoka mode sit local 193.219.28.246 remote 148.81.209.28 ttl 64
ifconfig zatoka add 3ffe:902:b::2/126
mrtd -v
Moze byc potrzebne wywalenie jeszcze jakiegos routingu.

R.