[6bone-pl] Re: problemy z routerem

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Wto, 29 Wrz 1998, 21:52:04 MEST

> ... Daj sobbie Rafal spokoj z SunOSi-olkami wszelkiej masci (jeli mozesz),
> stawiaj tam Linuxa.
> Z wyjsciem na swiat nie powinno byc problemu, jest wyjscie przez Szczecin.
Hemm... wyjście przez germanica ma ten kto ma do niego tunele - czyli na
razie ja i Torun.... w sumie kravietz tez powinien wychodzic przez mnie i
germanica ale dopoki nie bedzie mial BGP domyslnie bedzie na zatoke szedl.
A co z reszta? Niesmialo sugeruje mrtd... :)

--
  Marek Obuchowicz, Member of the GNU generation