[6bone-pl] Re: Szlak wikingów ;)

Wojciech Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Śro, 2 Wrz 1998, 20:22:31 MEST

Marek Obuchowicz wrote:

> ty sie IPv6 zajmujesz a u mnie sie szkola zaczela... :(
> Ale milo patrzec jak rosnie ilosc tuneli z germanica... ciekawi ile
> jeszcze wytrzyma... :)

Kolejne tunele będą ciągnięte do routerów wewnętrznych (brave, lo13)Ale
najdziwniejsze jet to ze merit zestawil mi tunel bez numeracji ..!!!
u siebie mam tylko w skryptach startowych:

ifconfig sit0 tunnel 0::194...nr.ipv4.merita
ifconfig sit6 up

Natomiast w /etc/mrtd.conf
gateway 3ffe:1c00::3

neighbor 3ffe:1c00::3 remote-as 237
neighbor 3ffe:1c00::3 BGP4+ 1

(co unich jest nie wiem) i już !! Próbowaliśmy na wszystkie sposoby
odtworzyć coś takiego m/dwoma Linuxami i nic.... Może ktoś ma jakiś
koncept??

3majcie się,

--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148