[6bone-pl] BGP z SICS

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Wto, 25 Sie 1998, 14:43:31 MEST

Zawiadamiam, że ruszyło drugie BGP4+ z pl: ICM-PL - SICS. SZCZECIN
podłącza się do mnie z pewnymi oporami z powodu używania na przemian
różnych adresów źródłowych, ale teraz też działa i tablica BGP ma
121 linii. Działa również BGP ICM - Toruń.

Nie mogę się teraz dobić do ELEPHANTa, leży też mój tunel do CICNET,
Dorian nie odpowiedział jeszcze na listy. W takich sytuacjach host,
który chce wyjść na zewnątrz w zasadzie powinien mieć drugi adres z
klasy 3ffe:280::/40, jaką dostałem od SICS. Mam nadzieję, że CICNET
się odezwie i poprawi tunel.