[6bone-pl] Re: BGP do Szwecji

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 24 Sie 1998, 17:06:34 MEST

On Mon, 24 Aug 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> JEstes pewien ze germanic udzwignie taki ciezar??? Ja mialbym
Jak sobie nie bedzie radzil to postawimy cos innego... lub przeniesimy
czesc tuneli na brave'a lub mailboxa i tam odfiltrujemy tylko /24 dla
germanica.

> watpliwosci.... ty masz zamiar miec rozpisany routing dynamiczny do
> kazdego komputera w 6bone?????? ;)

Nie, tylko ruting do grubych podsieci /24 i do naszych /48, a jak by
jeszcze kazdy z nas mial tunel + routing dynamiczny do przynajmniej 1
zagranicznego osrodka to w zupelnosci nam to wystarczy...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu