[6bone-pl] BGP4+ - Przadki w Szczecinie

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Nie, 23 Sie 1998, 12:29:16 MEST

W zwiazku z trefnymi wpisami w tablicy routingow pochodzacymi z routerow
szczecinskich, zrobilismy generalne sprzatanie i wywalilem wszystkie wpisy
dot. rozglaszania satycznego i zmienilem AS na brave na 1887.... Teraz
wszytkie routesy ode mnie sa juz poprawne (mam nadzieje) i wszystkie
wyjscia sa *valid ew.internal (np. do podsieci 3ffe:200:f::/48 przez
germanica). Wszystkie wpisy pochodzace od nas maja juz swoje AS a nie jak
do tej pory "?". Wpisy od ZSMIE sa poprawne, z ELEPHANTEM zmienimy jeszcze
AS dla brave'a na poprawny czyli 1887 i tez bedzie OK, pozostaje zatoka...

3majcie sie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu