[6bone-pl] Furtki na swiat

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Sob, 22 Sie 1998, 14:37:31 MEST

Hej,

No to mamy panowie dynamiczny routing ;)
W tej chwili mam przepiekne odswiezanie z moim odleglym routerem brave, z
zatoka, oraz elephantem. Trzeba sie jak najszybciej postarac aby
dynamiczne bylo rowniez wyjscie w swiat, bo teraz zatoka chcac wyjsc na
podsiec 3ffe:200::/32 bedzie musiala lezc przez germanica a germanic na
podsiec 3ffe:200::/32 maszeruje przez zatoke a co jest najpiekniejsze nie
zaptela sie ;). Co wiecej Rafal ma na sztywno wpisanego elephanta
3ffe:902:5::/48 ale wchodzi do niego przez germanica ;) a elephant tez
idzie do zatoki przez germanica.... ale jak puszcze dynamiczny routing
do SISC a Rafal do innych to bedzie to wygladalo po ludzku ;)

dalej moje AS'y to 1887 i 8888 a Elephanta to 9999

Pozdrowienia ze Szczecina,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu