[6bone-pl] Re: Poszukiwany GateD

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Śro, 5 Sie 1998, 16:21:54 MEST

On Tue, Jul 28, 1998 at 12:33:48PM +0200, Andrzej K. Brandt wrote:
> Na Ukrainie? No to miejumy nadzieje, ze wroci w jednym kawalku...

Wróciłem ponad tydzień temu, ale nadal odgrzebuję się z aległości pocztowych
z kolejnych wyjazdów. Byłem we Lwowie i Żółkwi, ciekawi ludzie, nowo odnalezione
groby rodziny, kupiłem troche książek, kaset i płyt. Tylko niedostatek wody i
telefonów. Odmyłem się jakoś, telefonów i tak nie lubię. Dostęp do sieci niezły,
(chociaż nie miałem czasu długo wysiadywać) Cybercafe przy prosp. Szewczenki,
mają 4 FreeBSD (lepiej niż w Stuttgarcie).

To kogo wypisać?