[6bone-pl] Re: Poszukiwany GateD

Bartosz Maruszewski B.Maruszewski w jtz.org.pl
Pon, 27 Lip 1998, 21:30:14 MEST

Czesc,

	Czy ktorys z was moze ma dostep, posiada lub jest w stanie
zorganizowac ostatnie snapshoot'y z Merit'a ? Przeszukalem cala siec za
narzedziami do dynamicznego routingu, znalazlem tylko stare gated dla
inrii, nie nadajace sie do pracy (dobrnalem gdzies do polowy komplacji na
linuxie 2.1.10+, ale dalej to nie ma sensu - wymaga juz radykalnego
modernizowania kodu...). Jak natomiast wejde na witryne WWW gated.org to
widnieja snapshooty do sciagniecia, tyle tylko, ze najpierw prosza o
password ..;( To co oferuja bez hasla nie nadaje sie do uzycia (albo ja
nie potrafie tego skompilowac...) W tej chwili mamy w Szczecinie dwa
tunele do ICM'u i SICS. Lokalnie po ethernecie kilka kompow bezposrednio
do routera oraz jeden tunel na Uniwersytet (www, ftp, poczta) a tam w
ciagu najblizszego tygodnia tez beda po ethernecie rozprowadzane paczki z
ipv6... Teraz mniej wiecej raz na X godzin ni z gruszki ni z pietruszki
pada routing... Tzn. z naszych dwoch podsieci jest wyjscie na swiat, ale
ginie routing miedzy nimi, przez co nie mozna sie dostac z jednej do
drugiej... Jak zaczne pigowac, tracerotowac itp. router to zaczynaja sie
widziec i odpowiadaja -  dziala to jednak tylko z jednej podsieci (z
drugiej tak sie nie da). Wszystko jest w porzadku dopoki nie zbootuje
jednego z hostow w ktorejs podsieci, wtedy trzeba ponownie cala zabawe
powtarzac az sie ponownie zobacza... Na wszystkich hostach chodzi radvD
ale to jest malo... Jak byscie mieli jakiegos najprostrzego RIPng to
bedziemy dozgonnie wdzieczni... a za gateD (RIPng, BGP4+) ofiarodawca ma u
nas skrzynke "piva" i virtualne wczasy nad Polskim Morzem...
Za wszelkie uwagi i pomoc z gory dziekujemy..

pozdrawiam,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu

Od 27 lipca do ok. 3-4 sierpnia jestem na wyjezdzie. List otrzymalem
i przeczytam go po powrocie. Bardzo sie staralem, zeby ta informacja nie
dotarla na zadna liste dysk. - jesli tak sie stalo, to przepraszam i
upowazniam administratora danej listy do czasowego wypisania mnie.
Oczywiscie prosze mnie powiadomic a takim fakcie.
Dziekuje.
----
For July, 27 to August, 3-4 I am out. I have received your letter and read
it after I am back. I tried to avoid posting this message to any mail-group.
If it got posted to such I am very sorry. I also allow the admin of this
list to unsubscribe me temporally from this list. Of course please let me
know if that happens.
Thank You.