[6bone-pl] kernel 2.1.101

Marek Obuchowicz elephant w szczecin.top.pl
Czw, 11 Cze 1998, 12:33:31 MEST

Czesc!
Pisze troszke off-topic ale najprawdopodobniej tutaj znajde odpowiedz :)
No wiec w tej chwili uzywam kernela 2.1.95 (stailny - wychrzanil sie
tylko 2 razy :) ), jednak stwierdzilem ze trzeba sie przesiasc na cos
nowszego. Sciagnalem patche do 2.1.101 (tez podobno stabilny). W
dokumentacji zobaczylem ze potrzebny jest pppd 2.3.5 (mam 2.3.3). Jak
sprawdzilem stary nie dziala. Po sciagnieciu wersji 2.3.5 z podanego
URLa niestety nie udaje mi sie jej skompilowac :(.
Mam gcc 2.7.2.3.
Wywala:
In file included from sys-linux.c:68:
../include/linux/ppp_defs.h:97: parse error before `ext_accm'
../include/linux/ppp_defs.h:97: warning: data definition has no type or
storage class

i tak kilkanasie razy, zmieniaja sie tylko numery linii i teksty w `' :(
Czy ktos tutaj kompilowal ppp-2.3.5?

--
  Marek Obuchowicz