[6bone-pl] Re: Ping z tpnetu

Krzysztof Halasa khc w intrepid.pm.waw.pl
Czw, 11 Cze 1998, 11:26:32 MEST

Wojtek Sylwestrzak <W.Sylwestrzak w icm.edu.pl> writes:

> jest tunel z zatoki do cicnetu.
> na upartego moglby isc przez tpnet, ale czy mamy jakies
> zastosowania dla ipv6, ktore wymagalyby malych opoznien ?

Hmm... Tyle ze w tym przypadku to chyba lepszy tunel przez NASK niz
przez TPSA.

Moglbym np. ja czy ktos inny podpiety do TPSA (ale z nienasyconym laczem
raczej) zrobic tunel, ale tez nie wiem czy to w tej chwili potrzebne.
Moze potrzebne?
--
Krzysztof Halasa