[6bone-pl] Re: www.6bone.pl ?

Wojciech Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 8 Cze 1998, 21:22:24 MEST

Pawel Krawczyk wrote:

> A konkretnie z czym moga byc problemy? Bo u mnie chodzi caly 1 dzien i na razie
> sie nie wychrzanilo. Mam nadzieje ze nie wykrakalem ;) BTW nie jest to scisly
> 2.1.104 - w chwili kompilowania nie znalazlem nic nowszego niz
> pre-patch-2.1.104.

U mnie na ten przykład przerywałem kompilację jądra po 4 godzinach na P100 16 RAM
i 100MB swap...taki był szybki, potrafił się też wykładać nfs`ie (w module)
spaprane były drivery do kart muzycznych a o make menuconfig to już nie wspomnę.
Zresztą wystarczy przejżeć posty z vger.rudgers.edu. Ale jak chodzi to nie dotykać
;) Umnie teraz też już maszynki latają jak błyskawice na 2.1.104/105.

3maj sie,
--
Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin