[6bone-pl] Re: www.6bone.pl ?

Pawel Krawczyk kravietz w tau.ceti.com.pl
Pon, 8 Cze 1998, 15:07:22 MEST

On Mon, Jun 08, 1998 at 11:02:23AM +0000, Wojciech Slusarczyk wrote:
> Jezeli go nie pocerowa³e¶ to mog± byæ problemy... na wszeli wypadekzerknij na
> ftp`a Alana Coxa ma tam zawsze naj¶wie¿sze ³aty i zawsze siê sprawdzaja..

A konkretnie z czym moga byc problemy? Bo u mnie chodzi caly 1 dzien i na razie
sie nie wychrzanilo. Mam nadzieje ze nie wykrakalem ;) BTW nie jest to scisly
2.1.104 - w chwili kompilowania nie znalazlem nic nowszego niz
pre-patch-2.1.104.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta w ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/