[6bone-pl] Re: www.6bone.pl ?

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.com.pl
Sob, 6 Cze 1998, 20:20:38 MEST

On Fri, 5 Jun 1998, Marek Obuchowicz wrote:

> Ten tunel do Szczecina to tunel do mnie! (3ffe:902:5::x)
> Tylko ze ja w tej chwili siedze na modemie wiec w sieci jestem dosc
> rzadko a i niewielka czesc ruchu idzie przez tunel, wiekszosc jeszcze
> przez IPv4. Jednak HSN ma byc providerem udostepniajacym _pelnosprawne_
> IPv6 i dlatego zalezy mi zeby polaczenie bylo jak najszybsze.

Hm, chyba nie chcesz udostepniac IPv6 klientom inaczej jak do testowania?
Przeciez samo IPv6 nie jest jeszcze pelnoprawne ;)

> teraz pytanie: czy istnieje smail dla IPv6?

Jest sendmail, ale smail chyba nie. Z tym ze przerobienie tego nie
powinno byc  bardzo trudne...

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta w ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/