[6bone-pl] Re: www.6bone.pl ?

Marek Obuchowicz elephant w szczecin.top.pl
Pią, 5 Cze 1998, 18:31:00 MEST

> 1. kto jest autorem strony http://www.6bone.pl/ ?
> 2. czy ktos z panstwa ma w glowie albo na papierze (elektronicznym :-)
>    schemat ipv6 w polsce? jesli chocby w skrocie mi o tym opowiedzial,
>    podejmuje sie w ciagu kilku dni zrobic strone 'ipv6 polant' i ladna
>    graficzke ze schematami towarzyszaca tekstowi.
> 3. czy ktos z panstwa podlaczal moze tfu, windows, tfu, nt do ipv6? jesli
>    tak, tez prosze o odzew.
Odzywam sie ale w innej sprawie:
<reklama>
niedlugo powstanie w Szczecinie oddzial ogolnopolsiego providera
Home SpaceNet, beda 2 linuxy. Nie wiadomo czy na servie zdecydujemy sie
na niestabliny kernel ale na drugim na 100% bedzie 2.1.x no i support
dla IPv6. Wiec bedzie to prawdopodobnie pierwsza powazniejsza sprawa z
IPv6 w polpaku.
Dokad bedzie najszybciej pioprowadzic tunel? Zatoka?

--
  Marek Obuchowicz