[6bone-pl] Re: lista v6

maciej grzeszczuk krap w zwieracz.pse.pl
Pon, 4 Maj 1998, 23:06:38 MEST

> To jest lista którą kiedyś założył Serek, ale chyba mało kto jest na nią
> zapisany.

ja jestem. ale faktycznie, ruchu żadnego tam nigdy nie zaobserwowałem...
może by zasugerować serkowi, że tamta lista jest już obsolete? bo mogą
wystąpić problemy czy niejasności ze względu na konflikt nazw...

--
=  krap w zwieracz.pse.pl  =  phone +48-602-339173  =  InterNIC: MKG5  =
= 2:480/70 = PGP 50D98803B12327E7 216A787AB7EFD5FA * in arp we trust *