Utwórz listę na serwerze listy.icm.edu.pl
Możesz utworzyć nową listę wpisując niezbędne informacje w poniższym formularzu. Nazwa listy będzie występowała w adresie e-mail służącym do wysyłania wiadomości, więc jej nazwa powinna być wpisana małymi literami. Zmiana tej nazwy po założeniu listy jest niemożliwa.

Musisz podać też adres administratora listy. Po jej założeniu, administrator otrzyma potwierdzający email wraz z początkowym hasłem. Administrator listy będzie mógł je zmienić, a także dodawać i usuwać dodatkowych administratorów.

Jeśli chcesz aby Mailman wygenerował hasło automatycznie kliknij "Tak" w odpowiednim polu poniżej i pozostaw pola na hasło puste.

Musisz mieć odpowiednie uprawnienia aby założyć nową listę. Każdy serwer powinien mieć hasło osoby uprawnionej do tworzenia nowych list, które wprowadza się w polu na dole strony. Można też użyć hasła administratora serwera.

Dane listy
Nazwa listy:
Adres administratora listy:
Wygenerować automatycznie hasło listy?
Początkowe hasło listy:
Potwierdź hasło:
Dodatkowe ustawienia listy
Czy wstrzymywać do moderowania wiadomości od nowo zapisanych osób? Odpowiedź Tak oznacza, że domyślnie wiadomości od wszystkich nowych subskrybentów będą moderowane.
Lista obsługiwanych języków.

Uwaga: jeśli nie zostanie wybrany żaden język, domyślnie ustawiony zostanie język polski

Wysłać e-mail o założeniu listy do administratora?

Hasło osoby uprawnionej do tworzenia nowych list:

Powrót do głównej strony informacyjnej listy
Powrót do strony administracyjnej listy
Delivered by Mailman
version 2.1.29
Obsługiwane przez Pythona GNU's Not Unix Debian Powered