[Rejestr] prezent na Dzień Kobiet

Szymański Grzegorz gszymans w kprm.gov.pl
Czw, 11 Mar 2010, 12:15:30 MET

Proszę spróbować spojrzeć na sprawę z drugiej strony. Pojawienie się alternatywnej propozycji powoduje, że jest materiał, który będziemy mogli omówić w trakcie konsultacji. Dlatego tak ważne jest, abyśmy szybko ustalili sposób komunikacji między nami, czy robimy "grupę inicjatywną", czy z niej rezygnujemy, czy tworzymy platformę komunikacyjną do konsultacji projektów związanych ze społeczeństwem informacyjnym czy nie itd.?

Pozdrawiam,

G.

-----Original Message-----
From: rejestr-bounces w isoc.org.pl [mailto:rejestr-bounces w isoc.org.pl] On Behalf Of Piotr VaGla Waglowski
Sent: Thursday, March 11, 2010 12:06 PM
Cc: rejestr
Subject: Re: [Rejestr] prezent na Dzień Kobiet

Szymański Grzegorz napisal/a w dniu 2010-03-11 11:12:
> Pismo MF traktujemy jako propozycję, która ma pomóc w poszukiwaniu nowego rozwiązania. Jedno jest pewne, Rejestru nie będzie, a nowe rozwiązanie - zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami - chcemy wypracować razem z Wami. Stanowczo potwierdza to minister Michał Boni, przewodniczący stałego komitetu RM.

Proszę przyjąć moją "deklarację lojalności" w tej dyskusji: nie jest
moją intencją krytyka rządu tylko z tego powodu, że jest rządem.

Odnośnie pisma MF - przepisałem te założenia, ale obawiam się, że
następnym razem w BIP powieszą (powiesicie Państwo - mimo wszystko w
mojej opinii rząd, a więc wszystkie ministerstwa i ich kierownictwo,
jest jednym organizmem, chociaż wiem, że w łonie rządu jest to
postrzegane w odmienny sposób) już takie skany, że bliżej im będzie do
czystych kartek, niż do zadrukowanych.. To wiele mówi o świadomości
urzędników odpowiedzialnych za dostęp do informacji publicznej, który
musi oznaczać również dostęp w czytelnej formie (a więc nie w PDF, w
szczególności zaś nie w PDF zawierającym zeskanowane bitmapy, nie PDF
zawierający zeskanowane bitmapy przedstawiające nieczytelny nawet dla
osób widzących "tekst").

http://prawo.vagla.pl/node/8988

W jaki sposób, Pana zdaniem, należy interpretować sytuacje, w której
minister Boni deklaruje "wstrzymanie prac", a następnie Podsekretarz
Stanu w Ministerstwie Finansów zgłasza "propozycję, która ma pomóc w
poszukiwaniu nowego rozwiązania" i robi to - jak rozumiem - bez związku
z wcześniejszą wiedzą czy ustaleniami szefa rządu oraz szefa komitetu
stałego RM w tej sprawie?