<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1400" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>
<TABLE cellSpacing=1 cellPadding=1 width="100%" border=0>
<TBODY>
<TR>
<TD colSpan=2><SPAN class=style2><B>Piątek, 17.11.2006</B></SPAN></TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>21:00</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1719"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Trzecia
płeć</FONT></B></A>; Reż. Santosh Sivan; Indie; 2005, 97'</TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2> </TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2><SPAN class=style2><B>Sobota, 18.11.2006</B></SPAN></TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>18:45</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1720"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Nicponie</FONT></B></A>;
Reż. Han Jie; Chiny; 2006, 89'</TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>21:00</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1721"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Jazda bez
trzymanki</FONT></B></A>; Reż. Sekiguchi Gen; Japonia; 2004, 120'</TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2> </TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2><SPAN class=style2><B>Niedziela, 19.11.2006</B></SPAN></TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>18:45</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1722"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Krok po
kroku</FONT></B></A>; Reż. Maziar Miri; Indie; 2005, 77'</TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>21:00</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1723"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Abeni</FONT></B></A>;
Reż. Tunde Kelani; Nigeria; 2006, 105'</TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2> </TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2><SPAN class=style2><B>Poniedziałek,
20.11.2006</B></SPAN></TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>18:45</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1724"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Trzecia
płeć</FONT></B></A>; Reż. Santosh Sivan; Indie; 2005, 97'</TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>21:00</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1725"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! -
Kieszonkowiec</FONT></B></A>; Reż. Jia Zhang-Ke; Chiny; 1998, 107'</TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2> </TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2><SPAN class=style2><B>Wtorek, 21.11.2006</B></SPAN></TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>18:45</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1726"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Zmiana
par</FONT></B></A>; Reż. Rajat Kapoor; Indie; 2006, 99'</TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>21:00</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1727"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! -
Platforma</FONT></B></A>; Reż. Jia Zhang-Ke; Chiny; 2005, 154'</TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2> </TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2><SPAN class=style2><B>Środa, 22.11.2006</B></SPAN></TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>18:45</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1728"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Abeni</FONT></B></A>;
Reż. Tunde Kelani; Nigeria; 2006, 105'</TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>21:00</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1729"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Nieznane
rozkosze</FONT></B></A>; Reż. Jia Zhang-Ke; Chiny; 2002, 113'</TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2> </TD></TR>
<TR>
<TD colSpan=2><SPAN class=style2><B>Czwartek, 23.11.2006</B></SPAN></TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>18:45</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1730"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Skrzypce</FONT></B></A>;
Reż. Francisco Vargas; Meksyk; 2006, 99'</TD></TR>
<TR vAlign=top>
<TD width=41><SPAN class=style3>21:00</SPAN></TD>
<TD><A href="http://www.kinolab.art.pl/film.php?id=1731"><B><FONT
color=#b6250>2. Festiwal FILMY ŚWIATA ALE KINO! - Świat</FONT></B></A>;
Reż. Jia Zhang-Ke; Chiny; 2004, 134'</TD></TR></TBODY></TABLE></FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT><FONT face=Arial
size=2></FONT><BR> </DIV>
<DIV>
<DIV><STRONG><FONT size=6>NOLLYWOOD po raz pierwszy w Polsce na 2. Festiwalu
FILMY ŚWIATA ALE KINO!</FONT> - <A href="http://www.filmyswiata.pl"><FONT
color=#0000ff>www.filmyswiata.pl</FONT></A> </STRONG></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Ani Hollywood ani Bollywood nie znaczą wiele na rynku filmowym
w Afryce Zachodniej. Króluje tam <B
style="mso-bidi-font-weight: normal">Nollywood</B> -produkujący pięćdziesiąt
filmów tygodniowo przemysł filmowy z Nigerii! Wszystkie filmy trafiają
prosto na kasety wideo i są oglądane przez miliony ludzi w Afryce. Budżety
produkcji i czas zdjęciowy z perspektywy Europy wydają się śmieszne, ale na
przestrzeni ostatnich dziesięciu lat Nollywood wyprodukowało wiele świetnych
filmów. Ich twórcy zyskali uznanie na największych festiwalach filmowych. <FONT
face="Times New Roman"><B><I><SPAN
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"></SPAN></I></B></FONT></DIV>
<DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B><I><SPAN
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt"></SPAN></I></B> </P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><FONT
color=#000080><B><I><SPAN
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt">Abeni</SPAN></I></B><?xml:namespace
prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office"
/><o:p></o:p></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><o:p><FONT
color=#000080> </FONT></o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><FONT
color=#000080>Nigeria, 2006,105 minut<o:p></o:p></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="mso-no-proof: yes"><FONT color=#000080>Reżyseria:<SPAN
style="mso-tab-count: 3"> </SPAN>Tunde
Kelani<o:p></o:p></FONT></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><o:p><FONT
color=#000080> </FONT></o:p></P>
<P class=MsoBodyTextIndent2
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 106.2pt; TEXT-INDENT: 35.4pt; TEXT-ALIGN: justify"><STRONG><FONT
color=#000080> MFF
Toronto 2006<o:p></o:p></FONT></STRONG></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT
color=#000080> </FONT></o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><FONT color=#000080>Jednym z
najpopularniejszych reżyserów Nollywood jest Tunde Kelani. Jego ostatni film
opowiada o miłości pięknej i dobrze urodzonej Abeni do jej przyjaciela z lat
dzieciństwa Akanni. Bohaterowie zmagają się z problemami wynikającymi ze
zderzenia tradycyjnego świata Jorubów z nowoczesnością.</FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p></o:p> </P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p></o:p> </P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT color=#ff0000>Pokażemy
także dwa inne głośne filmy z Afryki:</FONT></o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p></o:p> </P></DIV>
<DIV>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B><I><SPAN
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt">Zapaśnicy</SPAN></I></B><o:p></o:p></P>
<H2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN lang=EN-US
style="mso-no-proof: no; mso-ansi-language: EN-US"><EM><FONT size=3>Wrestling
Grounds<o:p></o:p></FONT></EM></SPAN></H2>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
lang=EN-US style="mso-ansi-language: EN-US"><o:p> </o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><?xml:namespace prefix = st1 ns
= "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags"
/><st1:country-region><st1:place><SPAN lang=EN-US
style="mso-ansi-language: EN-US">Senegal</SPAN></st1:place></st1:country-region><SPAN
lang=EN-US style="mso-ansi-language: EN-US">, 2005, 105
minut<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-US
style="mso-no-proof: yes; mso-ansi-language: EN-US">Reżyseria:<SPAN
style="mso-tab-count: 3">
</SPAN>Cheikh Ndiaye<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
lang=EN-US style="mso-ansi-language: EN-US"><o:p> </o:p></SPAN></P>
<P class=MsoBodyTextIndent2
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 106.2pt; TEXT-INDENT: 35.4pt; TEXT-ALIGN: justify"><STRONG> MFF
Berlin 2006<o:p></o:p></STRONG></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><o:p> </o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Pewnego wieczoru banda chuliganów
napada na ulicy w Dakarze siedemnastoletniego Nallę. Z opresji wybawia go
przechodzący obok Andre, który okazuje się zapaśnikiem. Wprowadza chłopaka w
mistyczny świat sportu, który jest zarazem sztuką. Tradycyjne zapasy w Afryce to
spektakl, w którym zawodnicy tańczą i śpiewają. Poprzez walkę rozstrzygają
symbolicznie konflikty zaistniałe w ich społeczności. Zawody to także nielegalne
zakłady i pokątny handel biletami. Chory na epilepsję Sory pracuje dla mafii
kontrolującej te interesy. Poprzez przygody bohaterów widz poznaje skomplikowany
i fascynujący świat afrykańskich zapasów. Główne role przypadły w udziale
najpopularniejszym obecnie zapaśnikom z Senegalu, dzięki czemu film jest bardzo
autentyczny i emocjonujący.<o:p></o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p> </o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B><I><SPAN
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt">Drewniana
kamera</SPAN></I></B><o:p></o:p></P>
<H2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
style="mso-no-proof: no"><EM><FONT size=3>The Wooden
Camera<o:p></o:p></FONT></EM></SPAN></H2>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><o:p> </o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify">RPA, 2004,
90 minut<o:p></o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="mso-no-proof: yes">Reżyseria:<SPAN
style="mso-tab-count: 3">
</SPAN>Ntshaveni WaLuruli<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><o:p> </o:p></P>
<P class=MsoBodyTextIndent2
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 106.2pt; TEXT-INDENT: 35.4pt; TEXT-ALIGN: justify"><STRONG> MFF
Berlin 2004<o:p></o:p></STRONG></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><o:p> </o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt">Madiba i Sipho to para
nastoletnich przyjaciół mieszkających w slumsach Cape Town, wzdłuż których
biegnie linia kolejowa. Pewnego dnia bawiąc się przy torach znajdują martwego
człowieka, z którego torby kradną kamerę wideo i pistolet. Madiba obudowuje
kamerę drewnianym pudełkiem, by nie ukradł jej któryś z silniejszych chłopaków,
i zaczyna filmować otaczający go świat. W tym czasie Sipho z pomocą ukradzionego
pistoletu zaczyna rabować ludzi. Chłopcy pozostają przyjaciółmi, chociaż ich
drogi rozchodzą się na zawsze. <I style="mso-bidi-font-style: normal">Drewniana
kamera</I> realistycznie pokazuje świat południowoafrykańskich slumsów, lecz nie
popada w zbytni sentymentalizm. Film nie pozostawia także wątpliwości co do
faktu, że pomimo upadku apartheidu światy białych i czarnych nadal pozostają
odrębne.<o:p></o:p></P></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2>------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV>
<DIV><FONT face="Times New Roman"><SPAN lang=ES-MX
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: ES-MX"><FONT
face="Bookman Old Style" color=#0000ff size=3>Wspaniałe filmy z AZJI,
BLISKIEGO WSCHODU, AFRYKI I AMERYKI ŁACIŃSKIEJ na 2. festiwalu FILMY ŚWIATA
ALE KINO! od 15 listopada w kinach w Warszawie, Krakowie, Gdańsku i
Poznaniu. Więcej informacji na </FONT><A href="http://www.filmyswiata.pl"><FONT
face="Bookman Old Style" color=#0000ff
size=3><STRONG>www.filmyswiata.pl</STRONG></FONT></A></DIV>
<DIV></SPAN></FONT>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><FONT
face="Times New Roman"><B><I><SPAN lang=ES-MX
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: ES-MX"></SPAN></I></B></FONT> </P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><FONT
face="Book Antiqua" color=#ff0000><B><I><SPAN lang=ES-MX
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: ES-MX">INDIE</SPAN></I></B></FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B><I><SPAN
lang=ES-MX
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: ES-MX"></SPAN></I></B> </P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B><I><SPAN
lang=ES-MX
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt; mso-ansi-language: ES-MX">Trzecia
płeć</SPAN></I></B><SPAN lang=ES-MX
style="mso-ansi-language: ES-MX"><o:p></o:p></SPAN></P>
<H2 style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN lang=ES-MX
style="mso-no-proof: no; mso-ansi-language: ES-MX"><EM><FONT
size=3>Navarasa/Nine Emotions<o:p></o:p></FONT></EM></SPAN></H2>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
lang=ES-MX style="mso-ansi-language: ES-MX"><o:p> </o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
lang=ES-MX style="mso-ansi-language: ES-MX">Indie, 2005, 97
minut<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="mso-no-proof: yes">Reżyseria:<SPAN
style="mso-tab-count: 3">
</SPAN>Santosh Sivan<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><o:p> </o:p></P>
<P class=MsoBodyTextIndent2
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 106.2pt; TEXT-INDENT: 35.4pt; TEXT-ALIGN: justify"><STRONG>MFF
Rotterdam 2006<o:p></o:p></STRONG></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><o:p> </o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Trzecia płeć</I> pozwala docenić jak
nierozłączny jest w Indiach mityczny świat Mahabharaty z codzienną
rzeczywistością. Tajemnica "trzeciej płci" zawarta została w opowieści o
Aravanie, który spędził noc z piękną Mohini. Ona nie była jednak kobietą, lecz
jednym z wcieleń Krishny. Od pradawnych czasów geje, eunuchowie i transwestyci w
Indiach uważają się za "wdowy" pięknego Aravana i co roku odnawiają śluby
podczas wielkiego festiwalu w Tamil Nadu. Poetyckie sekwencje Mahabharaty są
przeplatane w filmie z dokumentalnymi zdjęciami z festiwalu, podczas którego
tysiące mężczyzn ubranych w sari poślubia kukłę Aravana by zaraz po symbolicznym
odcięciu głowy, opłakiwać jego śmierć. Nastoletnia Swetha odkrywa przez
przypadek sekret wujka, który ukrywa przed rodziną fakt, że jest transwestytą i
podąża za nim na festiwal.<o:p></o:p></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><o:p> </o:p></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B><I><SPAN
style="FONT-SIZE: 14pt; mso-bidi-font-size: 12.0pt">Zmiana
par<o:p></o:p></SPAN></I></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><I><SPAN
lang=EN-US
style="mso-bidi-font-weight: bold; mso-ansi-language: EN-US"><STRONG>Mixed
Doubles</STRONG></SPAN></I><SPAN lang=EN-US
style="mso-ansi-language: EN-US"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
lang=EN-US style="mso-ansi-language: EN-US"><o:p> </o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
lang=EN-US style="mso-ansi-language: EN-US">Indie, 2006, 99
minut<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-US
style="mso-no-proof: yes; mso-ansi-language: EN-US">Reżyseria:<SPAN
style="mso-tab-count: 3">
</SPAN>Rajat Kapoor<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN lang=EN-US
style="mso-no-proof: yes; mso-ansi-language: EN-US"><o:p> </o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 106.2pt; TEXT-INDENT: 35.4pt; TEXT-ALIGN: justify"><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN lang=EN-US
style="mso-ansi-language: EN-US">MFF Rotterdam 2006<o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 106.2pt; TEXT-INDENT: 35.4pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
lang=EN-US style="mso-ansi-language: EN-US"><o:p> </o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><FONT
face="Times New Roman"><FONT face="Bookman Old Style"><I
style="mso-bidi-font-style: normal">Zmiana par</I> w zabawny sposób mówi o
sprawach istotnych dla wszystkich ludzi, niezależnie od miejsca zamieszkania.
Sunil i Malti są małżeństwem w średnim wieku. Mieszkają w Bombaju, mają syna,
niezłe prace, są ze sobą z wyboru, nie na skutek zaaranżowanego małżeństwa jak
większość ich rodaków. Prowadzą życie podobne do innych przedstawicieli klasy
średniej na całym świecie. Są szczęśliwi, ale... Sunil ma obsesję na punkcie
nowej mody rodem z Ameryki – swingowania - niezobowiązującej wymiany partnerów
pomiędzy przyjaciółmi. Malti nie podziela jego entuzjazmu, do czasu... Film
Rajat Kapoora można by nazwać nietypowym dla kina induskiego, gdyby nie fakt, że
przy bliższym poznaniu tej ogromnej kinematografii, okazuje się, że powstają tam
filmy każdego gatunku. <I style="mso-bidi-font-style: normal">Zmiana par</I> to
z pewnością nie roztańczony i plastikowy Bollywood.</FONT> </FONT></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><FONT
face="Times New Roman"><FONT face="Bookman Old Style"></FONT></FONT> </P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><FONT
face="Times New Roman"><FONT face=Arial size=2></FONT></FONT> </P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><FONT
face=Arial><FONT
size=2>_______________________<o:p></o:p></FONT></FONT></P></DIV></DIV><FONT
face=Arial size=2>
<DIV><BR> </DIV></FONT></DIV></DIV></BODY></HTML>