<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1400" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"
align=right><B><U><SPAN
style="FONT-SIZE: 16pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">Przegląd
filmów z Azji Centralnej<?xml:namespace prefix = o ns =
"urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN></U></B></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"
align=right><B><U><SPAN
style="FONT-SIZE: 16pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><o:p></o:p></SPAN></U></B></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"
align=right><B><SPAN
style="FONT-SIZE: 14pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">23-28
lipca<o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"
align=right><B><SPAN
style="FONT-SIZE: 14pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"
align=right><B><SPAN
style="FONT-SIZE: 14pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"> <o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN>Przegląd przygotowany we
współpracy ze Stowarzyszeniem Multur Kultur i Latem Filmów w Toruniu oraz
Ambasadą Uzbekistanu.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma"> <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><U><SPAN
lang=EN-US style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">23. 07<SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>sob.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN><SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN>godz. </SPAN></U><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma">19.00<SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN></SPAN></U><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Killer/Marat</SPAN></U></I></B><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">,
</SPAN></U></B><U><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma">reż. D. Omirbajew,
Kazachstan 1998, 75’<o:p></o:p></SPAN></U></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Wypadek
samochodowy, główny bohater rozbija niechcący swoim samochodem Mercedesa. Żeby
zapłacić za wyrządzone szkody pożycza pieniądze na bardzo niekorzystnych
warunkach - tak rozkręca się spirala długu. W końcu wierzyciele domagają się od
bohatera, by w celu spłaty swojego długu zabił człowieka. Film Omirbajewa
pokazuje dramat pojedynczych ludzi w czasach transformacji - czasu
niestabilności i niepewności, strachu i zagubienia<SPAN class=msoIns><INS
cite=mailto:osw dateTime=2005-06-08T16:12><FONT
color=#008080>,</FONT></INS></SPAN><SPAN class=msoDel><DEL cite=mailto:osw
dateTime=2005-06-08T16:12><FONT color=#ff0000>.</FONT></DEL></SPAN> ale także
tragedię człowieka doprowadzonego do granic wytrzymałości, zaszczutego w
sytuacji bez wyjścia. <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Polscy widzowie mogą w
Killerze Omirbajewa znaleść analogie do głośnego filmu Krzysztofa Krauzego
<I>Dług</I>.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"> <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><U><SPAN
lang=EN-US style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">24. 07<SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>niedz. godz. 21.00<SPAN style="mso-spacerun: yes">
</SPAN></SPAN></U><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal"><U><SPAN lang=EN-US
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US">Syn
Adoptowany<SPAN style="mso-bidi-font-style: italic">/Beszkempir /Adopted
Son</SPAN></SPAN></U></I></B><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN
lang=EN-US
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US">,
</SPAN></U></B><U><SPAN lang=EN-US
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">reż. </SPAN></U><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma">A. Abdylkałykow, Kirgizstan 1998,
81’</SPAN></U><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma"> <B>(uwaga seans na dziedzińcu
Zamku Ujazdowskiego)</B></SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"><o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><I><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Beszkempir</SPAN></I><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"> to drugi z kolei a
jednocześnie najbardziej znany i doceniony na świecie obraz z trylogii filmowej
(<I>Selkinczek</I>, <I>Beszkempir, Maimyl</I>) kirgiskiego reżysera Aktana
Abdykałykowa. Chłopak - bohater filmu - jest znajdą. Pomimo problemów i straty
najbliższej mu osoby, chłopak odnajduje swoje miejsce w wiosce, wśród
rówieśników. Rozświetlone słońcem sceny zabaw nastolatków, ich fascynacji
erotycznych i pierwszych miłości przywodzą czasem na myśl film <I>Amarcord</I>
Frederica Felliniego. <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"> <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 126pt; TEXT-INDENT: -126pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><U><SPAN
lang=EN-US style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">25. 07<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>pon.<SPAN style="mso-tab-count: 1">
</SPAN><SPAN style="mso-spacerun: yes"> </SPAN>godz. 19.00<SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN></SPAN></U><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I><U><SPAN lang=EN-US
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US">Droga/Żol
/The Road</SPAN></U></I></B><U><SPAN lang=EN-US
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">, reż. </SPAN></U><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma">D. Omirbajew, Kazachstan 2001,
85’<o:p></o:p></SPAN></U></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Film z
gatunku autotematycznych i jednocześnie kino drogi. Głównym bohaterem jest
reżyser grany zresztą przez znanego tadżyckiego reżysera Dżamszeda Usmonowa
(jego film Anioł na Prawym Ramieniu do obejrzenia w trakcie przeglądu).
Wiadomość o umierającej matce jest pretekstem do wyjazdu z miasta i jednocześnie
podroży we własną przeszłość, w głąb dwóch obsesji: kina i seksu.
<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"> <o:p></o:p></SPAN></B></P>
<H2
style="MARGIN: 0cm -18pt 0pt 0cm; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><U><SPAN
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma">26. 07<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>wt.<SPAN style="mso-tab-count: 1">
</SPAN><SPAN style="mso-spacerun: yes"> </SPAN>godz. 19.00<SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN></SPAN></U><I><U><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma">Anioł na prawym ramieniu
/</SPAN></U></I><I style="mso-bidi-font-style: normal"><U><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma">Fararishtay Kifti
Rost</SPAN></U></I><U><SPAN
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma"> , reż. D.
Usmonow, Tadżykistan 2000, 89</SPAN></U><U><SPAN
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"><o:p></o:p></SPAN></U></H2>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Wg islamskiej legendy
każdej osobie towarzyszą w życiu dwa niewidzialne anioły – ten na lewym ramieniu
zachęca do złych uczynków, ten na prawym inspiruje dobre. <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Po 10 latach spędzonych
w Moskwie, Hamro wraca do swojej rodzinnej wioski w Tadżykistanie, w związku z
wiadomością, że jego matka umiera. Decyzję o powrocie przyspieszają wierzyciele
którzy coraz intensywniej upominają się o spłatę zaciągniętych długów. Hamro
jest antybohaterem - okrutny i samolubny, przyjeżdża szybko pochować matkę,
sprzedać dom i wracać do miasta. Okazuje się jednak, że po powrocie nic nie
wygląda jak powinno. Matka udawała umierającą żeby przyciągnąć syna do domu, a
co najbardziej zaskakujące dowiaduje się, że ma syna, o którym nic wcześniej nie
wiedział. <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"> <o:p></o:p></SPAN></B></P>
<H2
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 126pt; TEXT-INDENT: -126pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><U><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma">27. 07 śr.<SPAN
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN></SPAN></U><U><SPAN
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma"><SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN>godz. 18.00</SPAN></U><U><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma"><SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN></SPAN></U><I><U><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: normal">Mówca/Woiz/Orator</SPAN></U></I><U><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: normal">,</SPAN></U><U><SPAN
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">
reż. Jusup Razikow, Uzbekistan 1998, 90’<o:p></o:p></SPAN></U></H2>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Rewolucja
bolszewicka w Turkiestanie. Tradycyjny Uzbek i dobry muzułmanin, oddany i
kochający mąż trzech żon przypadkowo – dzięki znajomości języka rosyjskiego -
znajduje się w sercu wydarzeń. Dzięki zbiegowi okoliczności okazuje się, że jest
rewelacyjnym mówcą zdolnym pociągnąć za sobą tłumy. Dlatego staje się użyteczny,
ale też na trwałe powiązany z rewolucjonistami, a potem z władzami
bolszewickimi. <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"> <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma"><SPAN style="mso-spacerun: yes"> </SPAN><B>27.
07 śr.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN><SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN></B>godz. 20.00<SPAN
style="mso-spacerun: yes"> </SPAN></SPAN></U><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I
style="mso-bidi-font-style: normal"><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Taniec mężczyzn/
Dilchiroż</SPAN></U></I></B><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-style: italic">,
</SPAN></U></B><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-style: italic">reż.<B
style="mso-bidi-font-weight: normal"> </B>Jusup Razikow, Uzbekistan 2001,
77’<o:p></o:p></SPAN></U></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="COLOR: windowtext; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold">Tak
jak i inne filmy Razikowa i ten dotyczy tradycji i jej relacji z codziennym
życiem. Pewnego razu w odległej wiosce mieszkali sobie chłopiec i dziewczyna, o
których wiadomo było, że mają się pobrać. Jednak w związku z szeregiem
niezależnych od nich wydarzeń ich ślub się coraz bardziej opóźnia ... W poetycki
sposób Razikow opowiada nam historię miłości i pokazuje tradycje i zwyczaje
Uzbeków.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="COLOR: windowtext; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold"> <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; tab-stops: 36.0pt 72.0pt"><B><U><SPAN
lang=EN-US style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">28. 07<SPAN
style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>czw.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN></SPAN></U></B><U><SPAN
lang=EN-US style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">godz.18.00
</SPAN></U><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I><U><SPAN lang=EN-US
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US">My
Brother Silk Road</SPAN></U></I></B><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN lang=EN-US
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US">,</SPAN></U></B><U><SPAN
lang=EN-US
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US; mso-bidi-font-weight: bold">
reż. </SPAN></U><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold">Marat
Sarulu</SPAN></U><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">, Kazachstan/Kirgistan
2001, 80’<o:p></o:p></SPAN></U></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Film drogi. Czwórka
dzieci postanawia opuścić rodzinna wioskę i wyruszyć w świat. Świat to na samym
początku budzący się z zimowego snu las, i cala natura. Wkrótce jednak dzieci
wychodzą na step i idą wzdłuż torów kolejowych, "ku cywilizacji". Przejeżdża
pociąg, a w oknach poszczególnych wagonów widać pasażerów i krótkie scenki z ich
życia. Jeden z pasażerów - artysta - zostaje wyrzucony z okna przez grupę
łobuzów i ląduje obok dzieci przy torach. Cała piątka usiłuje bezskutecznie
wskoczyć do pociągu...<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Film
pełen jest metafor i symboli, odnoszących się do tradycyjnego wątku filmów
centralnoazjatyckich - pytania o własne miejsce pomiędzy pędząca ( np. jak
pociąg) cywilizacją a naturą. <U><o:p></o:p></U></SPAN></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><B
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-style: italic"> <o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><B><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma">28. 07<SPAN style="mso-tab-count: 1">
</SPAN>czw.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> </SPAN></SPAN></U></B><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma">godz. 20.00 <B>Program filmów krótkich:
<o:p></o:p></B></SPAN></U></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><B><I><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma">Remember Your Name</SPAN></I></B><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma"> (<I>Wspomnij swoje imię</I>), reż. Mairam Jusupowa,
Tadżykistan 1991, 20’ / <B><I>Słoneczniki</I></B>, reż. Rodion Kim, Kazachstan,
2004, 38’ / <B><I>Wzlot</I></B>, Marat Sarulu, Kirgistan, 2002,
10’</SPAN><U><SPAN
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold; mso-bidi-font-style: italic"><o:p></o:p></SPAN></U></P>
<P class=MsoNormal
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Arial"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Arial"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Arial"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Arial"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Arial"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Arial"> <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-FAMILY: Arial">------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold; mso-bidi-font-style: italic"><FONT
face=Arial>Bilety w cenie 12 zł. do nabycia w kasie na pół godziny przed
seansem. Ilość miejsc ograniczona. Miejsca nienumerowane. Rezerwacje pod numerem
628 12 71-3 wew. 135 do odbioru najpóźniej 20 min. przed seansem. Informacje
wew. 135 lub 160. Stałe informacje o programie na stronach: <A
href="http://csw.art.pl/kino_lab">http://csw.art.pl/kino_lab</A></FONT></SPAN></P></DIV></BODY></HTML>