<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1400" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt" 
align=right><B><U><SPAN 
style="FONT-SIZE: 16pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">Przegląd 
filmów z Azji Centralnej<?xml:namespace prefix = o ns = 
"urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></SPAN></U></B></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt" 
align=right><B><U><SPAN 
style="FONT-SIZE: 16pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><o:p></o:p></SPAN></U></B></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt" 
align=right><B><SPAN 
style="FONT-SIZE: 14pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">23-28 
lipca<o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt" 
align=right><B><SPAN 
style="FONT-SIZE: 14pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt"><o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: right; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt" 
align=right><B><SPAN 
style="FONT-SIZE: 14pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 12.0pt">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN>Przegląd przygotowany we 
współpracy ze Stowarzyszeniem Multur Kultur i Latem Filmów w Toruniu oraz 
Ambasadą Uzbekistanu.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><U><SPAN 
lang=EN-US style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">23. 07<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>sob.<SPAN style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp; </SPAN><SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>godz. </SPAN></U><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma">19.00<SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp;&nbsp;&nbsp; </SPAN></SPAN></U><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Killer/Marat</SPAN></U></I></B><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">, 
</SPAN></U></B><U><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma">reż. D. Omirbajew, 
Kazachstan 1998, 75&#8217;<o:p></o:p></SPAN></U></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Wypadek 
samochodowy, główny bohater rozbija niechcący swoim samochodem Mercedesa. Żeby 
zapłacić za wyrządzone szkody pożycza pieniądze na bardzo niekorzystnych 
warunkach - tak rozkręca się spirala długu. W końcu wierzyciele domagają się od 
bohatera, by w celu spłaty swojego długu zabił człowieka. Film Omirbajewa 
pokazuje dramat pojedynczych ludzi w czasach transformacji - czasu 
niestabilności i niepewności, strachu i zagubienia<SPAN class=msoIns><INS 
cite=mailto:osw dateTime=2005-06-08T16:12><FONT 
color=#008080>,</FONT></INS></SPAN><SPAN class=msoDel><DEL cite=mailto:osw 
dateTime=2005-06-08T16:12><FONT color=#ff0000>.</FONT></DEL></SPAN> ale także 
tragedię człowieka doprowadzonego do granic wytrzymałości, zaszczutego w 
sytuacji bez wyjścia. <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Polscy widzowie mogą w 
Killerze Omirbajewa znaleść analogie do głośnego filmu Krzysztofa Krauzego 
<I>Dług</I>.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><U><SPAN 
lang=EN-US style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">24. 07<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>niedz. godz. 21.00<SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; 
</SPAN></SPAN></U><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><U><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US">Syn 
Adoptowany<SPAN style="mso-bidi-font-style: italic">/Beszkempir /Adopted 
Son</SPAN></SPAN></U></I></B><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN 
lang=EN-US 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US">, 
</SPAN></U></B><U><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">reż. </SPAN></U><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma">A. Abdylkałykow, Kirgizstan 1998, 
81&#8217;</SPAN></U><SPAN style="FONT-FAMILY: Tahoma"> <B>(uwaga seans na dziedzińcu 
Zamku Ujazdowskiego)</B></SPAN><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"><o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><I><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Beszkempir</SPAN></I><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"> to drugi z kolei a 
jednocześnie najbardziej znany i doceniony na świecie obraz z trylogii filmowej 
(<I>Selkinczek</I>, <I>Beszkempir, Maimyl</I>) kirgiskiego reżysera Aktana 
Abdykałykowa. Chłopak - bohater filmu - jest znajdą. Pomimo problemów i straty 
najbliższej mu osoby, chłopak odnajduje swoje miejsce w wiosce, wśród 
rówieśników. Rozświetlone słońcem sceny zabaw nastolatków, ich fascynacji 
erotycznych i pierwszych miłości przywodzą czasem na myśl film <I>Amarcord</I> 
Frederica Felliniego. <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 126pt; TEXT-INDENT: -126pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><U><SPAN 
lang=EN-US style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">25. 07<SPAN 
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>pon.<SPAN style="mso-tab-count: 1"> 
</SPAN><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>godz. 19.00<SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp;&nbsp; </SPAN></SPAN></U><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I><U><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US">Droga/Żol 
/The Road</SPAN></U></I></B><U><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">, reż. </SPAN></U><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma">D. Omirbajew, Kazachstan 2001, 
85&#8217;<o:p></o:p></SPAN></U></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Film z 
gatunku autotematycznych i jednocześnie kino drogi. Głównym bohaterem jest 
reżyser grany zresztą przez znanego tadżyckiego reżysera Dżamszeda Usmonowa 
(jego film Anioł na Prawym Ramieniu do obejrzenia w trakcie przeglądu). 
Wiadomość o umierającej matce jest pretekstem do wyjazdu z miasta i jednocześnie 
podroży we własną przeszłość, w głąb dwóch obsesji: kina i seksu. 
<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></B></P>
<H2 
style="MARGIN: 0cm -18pt 0pt 0cm; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><U><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma">26. 07<SPAN 
style="mso-tab-count: 1"> </SPAN>wt.<SPAN style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp; 
</SPAN><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>godz. 19.00<SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp;&nbsp; </SPAN></SPAN></U><I><U><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma">Anioł na prawym ramieniu 
/</SPAN></U></I><I style="mso-bidi-font-style: normal"><U><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma">Fararishtay Kifti 
Rost</SPAN></U></I><U><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma"> , reż. D. 
Usmonow, Tadżykistan 2000, 89</SPAN></U><U><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"><o:p></o:p></SPAN></U></H2>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Wg islamskiej legendy 
każdej osobie towarzyszą w życiu dwa niewidzialne anioły &#8211; ten na lewym ramieniu 
zachęca do złych uczynków, ten na prawym inspiruje dobre. <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Po 10 latach spędzonych 
w Moskwie, Hamro wraca do swojej rodzinnej wioski w Tadżykistanie, w związku z 
wiadomością, że jego matka umiera. Decyzję o powrocie przyspieszają wierzyciele 
którzy coraz intensywniej upominają się o spłatę zaciągniętych długów. Hamro 
jest antybohaterem - okrutny i samolubny, przyjeżdża szybko pochować matkę, 
sprzedać dom i wracać do miasta. Okazuje się jednak, że po powrocie nic nie 
wygląda jak powinno. Matka udawała umierającą żeby przyciągnąć syna do domu, a 
co najbardziej zaskakujące dowiaduje się, że ma syna, o którym nic wcześniej nie 
wiedział. <B style="mso-bidi-font-weight: normal"><o:p></o:p></B></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></B></P>
<H2 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt 126pt; TEXT-INDENT: -126pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><U><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma">27. 07 śr.<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp; </SPAN></SPAN></U><U><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma"><SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN>godz. 18.00</SPAN></U><U><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma"><SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN></SPAN></U><I><U><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: normal">Mówca/Woiz/Orator</SPAN></U></I><U><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: normal">,</SPAN></U><U><SPAN 
style="FONT-WEIGHT: normal; FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt"> 
reż. Jusup Razikow, Uzbekistan 1998, 90&#8217;<o:p></o:p></SPAN></U></H2>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Rewolucja 
bolszewicka w Turkiestanie. Tradycyjny Uzbek i dobry muzułmanin, oddany i 
kochający mąż trzech żon przypadkowo &#8211; dzięki znajomości języka rosyjskiego - 
znajduje się w sercu wydarzeń. Dzięki zbiegowi okoliczności okazuje się, że jest 
rewelacyjnym mówcą zdolnym pociągnąć za sobą tłumy. Dlatego staje się użyteczny, 
ale też na trwałe powiązany z rewolucjonistami, a potem z władzami 
bolszewickimi. <o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma"><SPAN style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</SPAN><B>27. 
07 śr.<SPAN style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp; </SPAN><SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN></B>godz. 20.00<SPAN 
style="mso-spacerun: yes">&nbsp; </SPAN></SPAN></U><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><I 
style="mso-bidi-font-style: normal"><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Taniec mężczyzn/ 
Dilchiroż</SPAN></U></I></B><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-style: italic">, 
</SPAN></U></B><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-style: italic">reż.<B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"> </B>Jusup Razikow, Uzbekistan 2001, 
77&#8217;<o:p></o:p></SPAN></U></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="COLOR: windowtext; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold">Tak 
jak i inne filmy Razikowa i ten dotyczy tradycji i jej relacji z codziennym 
życiem. Pewnego razu w odległej wiosce mieszkali sobie chłopiec i dziewczyna, o 
których wiadomo było, że mają się pobrać. Jednak w związku z szeregiem 
niezależnych od nich wydarzeń ich ślub się coraz bardziej opóźnia ... W poetycki 
sposób Razikow opowiada nam historię miłości i pokazuje tradycje i zwyczaje 
Uzbeków.<o:p></o:p></SPAN></P>
<P style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="COLOR: windowtext; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify; tab-stops: 36.0pt 72.0pt"><B><U><SPAN 
lang=EN-US style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">28. 07<SPAN 
style="mso-tab-count: 1">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 
</SPAN>czw.<SPAN style="mso-tab-count: 1">&nbsp; </SPAN></SPAN></U></B><U><SPAN 
lang=EN-US style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-ansi-language: EN-US">godz.18.00 
</SPAN></U><B style="mso-bidi-font-weight: normal"><I><U><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US">My 
Brother Silk Road</SPAN></U></I></B><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><U><SPAN lang=EN-US 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US">,</SPAN></U></B><U><SPAN 
lang=EN-US 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-ansi-language: EN-US; mso-bidi-font-weight: bold"> 
reż. </SPAN></U><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold">Marat 
Sarulu</SPAN></U><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">, Kazachstan/Kirgistan 
2001, 80&#8217;<o:p></o:p></SPAN></U></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; TEXT-ALIGN: justify"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Film drogi. Czwórka 
dzieci postanawia opuścić rodzinna wioskę i wyruszyć w świat. Świat to na samym 
początku budzący się z zimowego snu las, i cala natura. Wkrótce jednak dzieci 
wychodzą na step i idą wzdłuż torów kolejowych, "ku cywilizacji". Przejeżdża 
pociąg, a w oknach poszczególnych wagonów widać pasażerów i krótkie scenki z ich 
życia. Jeden z pasażerów - artysta - zostaje wyrzucony z okna przez grupę 
łobuzów i ląduje obok dzieci przy torach. Cała piątka usiłuje bezskutecznie 
wskoczyć do pociągu...<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt">Film 
pełen jest metafor i symboli, odnoszących się do tradycyjnego wątku filmów 
centralnoazjatyckich - pytania o własne miejsce pomiędzy pędząca ( np. jak 
pociąg) cywilizacją a naturą. <U><o:p></o:p></U></SPAN></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><B 
style="mso-bidi-font-weight: normal"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-style: italic">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></B></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><B><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma">28. 07<SPAN style="mso-tab-count: 1">&nbsp; 
</SPAN>czw.<SPAN style="mso-tab-count: 1">&nbsp; </SPAN></SPAN></U></B><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma">godz. 20.00 <B>Program filmów krótkich: 
<o:p></o:p></B></SPAN></U></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><B><I><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma">Remember Your Name</SPAN></I></B><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma"> (<I>Wspomnij swoje imię</I>), reż. Mairam Jusupowa, 
Tadżykistan 1991, 20&#8217; / <B><I>Słoneczniki</I></B>, reż. Rodion Kim, Kazachstan, 
2004, 38&#8217; / <B><I>Wzlot</I></B>, Marat Sarulu, Kirgistan, 2002, 
10&#8217;</SPAN><U><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold; mso-bidi-font-style: italic"><o:p></o:p></SPAN></U></P>
<P class=MsoNormal 
style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt; tab-stops: 36.0pt 45.0pt 63.0pt 72.0pt"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Arial"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Arial"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Arial"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Arial"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Arial"><o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Arial">&nbsp;<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-FAMILY: Arial">------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<o:p></o:p></SPAN></P>
<P class=MsoBodyText style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><SPAN 
style="FONT-SIZE: 10pt; mso-bidi-font-size: 11.0pt; mso-bidi-font-weight: bold; mso-bidi-font-style: italic"><FONT 
face=Arial>Bilety w cenie 12 zł. do nabycia w kasie na pół godziny przed 
seansem. Ilość miejsc ograniczona. Miejsca nienumerowane. Rezerwacje pod numerem 
628 12 71-3 wew. 135 do odbioru najpóźniej 20 min. przed seansem. Informacje 
wew. 135 lub 160. Stałe informacje o programie na stronach: <A 
href="http://csw.art.pl/kino_lab">http://csw.art.pl/kino_lab</A></FONT></SPAN></P></DIV></BODY></HTML>