<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1400" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Program wideo z<BR>Hallwalls Contemporary Arts 
Center Buffalo</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial 
size=2>____________________________________________________________________________</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2><STRONG>1. 06&nbsp;środa&nbsp;godz. 
19.00&nbsp;&nbsp; czas &#8211; 70 min.</STRONG></FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Kurator: Joanna Raczy&ntilde;ska &#8211; Media Arts Director, 
Hallwalls Contemporary Art Center w Buffalo</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>LAST LOST, Eve Heller (16 mm cz/b, 1996, 
13min.)<BR>Praca found footage wykorzystująca amatorskie materiały filmowe z lat 
30. Przygody szympansa na Coney Island stanowią tło medytacji nad zjawiskiem 
wolnego czasu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>ACCOUTREMENTS, Terry Cuddy (video, 2002, 3.5 
min.).<BR>Praca kwestionuje opozycje między płciami dzięki użyciu technologii 
różnych mediów. Zderzenie kadrów kobiety i mężczyzny przymierzających ubrania 
przy akompaniamencie, zagranego od końca, przeboju Irvinga Berlina &#8220;Blue 
Skies&#8221;.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>CREDIBLE INFORMATION OF A SENSITIVE NATURE FROM A 
RELIABLE SOURCE, Julia Dzwonkoski (video, 3 min., 2002). <BR>Wiosną 2002 
Prokurator Generalny USA John Ashcroft zaśpiewał publicznie pieśń, którą sam 
napisał - o Bogu, Ameryce i latających orłach. To nagranie umieszcza występ 
Ashcrofta w szerszym dyskursie strachu wytworzonym przez administrację Busha 
i&nbsp; media po atakach 11 września.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>THE BUFFALO TAPE, Jody Lafond (video, 6 min., 
2000)<BR>Artysta bada rozkosze I frustracje życia w miejscu, które ma wiele do 
zaoferowania, podczas gdy nikt tego nie zauważa.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>DIFFERENT SYSTEMS OF CHAOS, Anya Lewin and Steven 
Eastwood (miniDV PAL only, 24 minute video, 2003) <BR>&nbsp;Co się stanie kiedy 
dojdzie do spotkania Aleksandra Łukaszenki, litewskiego dyrektora szkoły 
artystycznej dla dzieci i BBC? Czy kierownik i artysta mogą mieszkać w jednym 
ciele? Film jest j efektem czterodniowego performancu, który miał miejsce na 
Litwie w 2003.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>PSA PROJECT, 1-6, Cynthia Madansky &amp; Elle 
Flanders (approx. 3 min., 2004-)<BR>Pokazywany podczas tegorocznego 
Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Rotterdamie PSA PROJECT jest zbiorem 
krótkich prac wideo kręconych w proteście przeciwko nielegalnej wojnie w Iraku. 
Madansky rozpoczęła projekt &#8220;Political Service Announcements&#8221;&nbsp; na początku 
2004 i zamierza robić jeden film w miesiącu aż do zakończenia wojny. PSA 1: 
Color Theory, PSA 2: Euphemism, PSA 3: Glory, PSA 4: Homeland, PSA 5: Crude and 
PSA 6: Simulation.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>HALLWALLS VIDEO HISTORY PROJECT (ok. 20 
min)<BR>HALLWALLS VIDEO HISTORY PROJECT jest przedsięwzięciem mającym na celu 
archiwizację i udostępnianie nagrań powstałych w ramach Hallwalls w ciągu 
trzydziestu lat jego historii. Najstarszym nagraniem w zbiorach jest wideo 
dokumentujące performance Laurie Anderson z 1978 roku. Będzie ono pokazane w 
Kino.labie.</FONT></DIV></BODY></HTML>