<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2800.1400" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Program wideo z<BR>Hallwalls Contemporary Arts
Center Buffalo</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial
size=2>____________________________________________________________________________</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2><STRONG>1. 06 środa godz.
19.00 czas – 70 min.</STRONG></FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Kurator: Joanna Raczyñska – Media Arts Director,
Hallwalls Contemporary Art Center w Buffalo</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>LAST LOST, Eve Heller (16 mm cz/b, 1996,
13min.)<BR>Praca found footage wykorzystująca amatorskie materiały filmowe z lat
30. Przygody szympansa na Coney Island stanowią tło medytacji nad zjawiskiem
wolnego czasu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>ACCOUTREMENTS, Terry Cuddy (video, 2002, 3.5
min.).<BR>Praca kwestionuje opozycje między płciami dzięki użyciu technologii
różnych mediów. Zderzenie kadrów kobiety i mężczyzny przymierzających ubrania
przy akompaniamencie, zagranego od końca, przeboju Irvinga Berlina “Blue
Skies”.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>CREDIBLE INFORMATION OF A SENSITIVE NATURE FROM A
RELIABLE SOURCE, Julia Dzwonkoski (video, 3 min., 2002). <BR>Wiosną 2002
Prokurator Generalny USA John Ashcroft zaśpiewał publicznie pieśń, którą sam
napisał - o Bogu, Ameryce i latających orłach. To nagranie umieszcza występ
Ashcrofta w szerszym dyskursie strachu wytworzonym przez administrację Busha
i media po atakach 11 września.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>THE BUFFALO TAPE, Jody Lafond (video, 6 min.,
2000)<BR>Artysta bada rozkosze I frustracje życia w miejscu, które ma wiele do
zaoferowania, podczas gdy nikt tego nie zauważa.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>DIFFERENT SYSTEMS OF CHAOS, Anya Lewin and Steven
Eastwood (miniDV PAL only, 24 minute video, 2003) <BR> Co się stanie kiedy
dojdzie do spotkania Aleksandra Łukaszenki, litewskiego dyrektora szkoły
artystycznej dla dzieci i BBC? Czy kierownik i artysta mogą mieszkać w jednym
ciele? Film jest j efektem czterodniowego performancu, który miał miejsce na
Litwie w 2003.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>PSA PROJECT, 1-6, Cynthia Madansky & Elle
Flanders (approx. 3 min., 2004-)<BR>Pokazywany podczas tegorocznego
Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Rotterdamie PSA PROJECT jest zbiorem
krótkich prac wideo kręconych w proteście przeciwko nielegalnej wojnie w Iraku.
Madansky rozpoczęła projekt “Political Service Announcements” na początku
2004 i zamierza robić jeden film w miesiącu aż do zakończenia wojny. PSA 1:
Color Theory, PSA 2: Euphemism, PSA 3: Glory, PSA 4: Homeland, PSA 5: Crude and
PSA 6: Simulation.</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>HALLWALLS VIDEO HISTORY PROJECT (ok. 20
min)<BR>HALLWALLS VIDEO HISTORY PROJECT jest przedsięwzięciem mającym na celu
archiwizację i udostępnianie nagrań powstałych w ramach Hallwalls w ciągu
trzydziestu lat jego historii. Najstarszym nagraniem w zbiorach jest wideo
dokumentujące performance Laurie Anderson z 1978 roku. Będzie ono pokazane w
Kino.labie.</FONT></DIV></BODY></HTML>